Az internet mára a leginkább keresett médiumnak tekinthető, mely maga mögé parancsolta a sokak által nagyon szeretett televíziót és a hasonlóan közkedvelt rádiót is. Az internetmanapság a leginkább használt információforrás, hiszen kegyen szó bármilyen témáról, biztosan találunk rajta valamilyen ismertető szöveget, hírt vagy videót. Éppen ezért nagyon fontos, hogy a vállalatok kellő figyelmet és energiát fordítsanak az interneten való megjelenésre, illetve a keresők első oldalán való pozicionálás elérésére, ami sok esetben a siker kulcsa is lehet. Hiszen minél könnyebben elérhető egy weboldal, valamint friss tartalmakkal van feltöltve, akár akciók, akár általános információk terén, annál nagyobb a valószínűsége, hogy az adott vállalattól fognak vásárolni az ügyfelek. Az interneten való megfelelő pozicionálással pedig a marketing szakemberek a felelősek, akik csakis kitartó munkával tudnak jó eredményeket elérni. A sandbox kifejezés azt jelenti, hogy a keresők tesztelik a vállalatok türelmét és kitartását, vagyis ha csak pár hetet szán arra valaki, hogy pozicionáljon egy weboldalt, nem biztos, hogy a kívánt eredményt fogja elérni. Viszont, ha a kereső azt tapasztalja, hogy a szakember kitartóan dolgozik, akkor hirtelen megjön az eredmény is és a sandbox hatás érvényesül. Vagyis, a kívánt pozíciót el fogja érni a weboldal és elégedett lesz úgy a marketing szakember, mint a vállalat, akinek a honlapjáról an szó.